karlieninkameroen.reismee.nl

Yes I do!

Reacties

Reacties

peterke

Karlien, Karlien, Karlien,
Ik spring pas laat in de dans omdat ik nu pas de moeite doe om eens te kijken hoe het met mijn petekind gaat.
Goed dus... geen enkele foto te vinden waar je NIET lacht. Het lijkt wel een sprookje, ook al hoop ik van niet.
Geef geen kip om op te eten, dan wel om eieren te leggen en uit te broeden, om nog meer kippen te hebben waarvan er meerdere kippen en eieren kunnen gegeten worden.
Met onderwijs is het evenzo maar daar heb ik alle vertrouwen in.

Dit vind ik de meest symbolische foto.
De voetsporen van de kindjes zullen er altijd zijn, en ik hoop dat jullie voetsporen nog jaren zichtbaar blijven.

Bij deze een fijne kerst,
van peterke LUK

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!