karlieninkameroen.reismee.nl

Yes, we did it!

Eindelijk...

Na talloze bezoekjes aan Joker en reserveringen bij allerlei vliegtuigmaatschappijen, hebben we vandaag besloten om met Swiss Air te vliegen! We zullen op 1 november vertrekken en komen op 30 april terug (nog voor mijn verjaardag, jaja!). We kunnen vertrekken, nog 27 dagen...

Dat wilt dus ook zeggen dat het stilaan tijd wordt om het geweldige malariapilletje uit te testen. Vanavond waag ik me aan de lariam, spannend! Hallucinaties, slapeloosheid en nachtmerries, here I come!

Reacties

Reacties

Riet

Je moet er wat voor over hebben he Klien !! :-D

Wens je nog e goede voorbereiding en nauurlijk ook al e SUPER, ONVERGETELIJKE, FANTASTISCHE reis !!!

x x xxxx

(ps moest je nog e gaatje vinden in je drukke agenda voor je vertrekt ... :-)

Anne

Karlien, Ik wens je 6 schitterende maanden!! Geniet ervan zou ik zeggen, want dit zal zeker een onvergetelijke ervaring worden :)

......en zeker , voorzichtig zijn hé (moeder-praat natuurlijk haha )
dikke xxx

thijsmarc@hotmail.com

Karlien,

nu begint het wel écht dichtbij te komen...
Gisteren hebben we nog een fantastisch afscheidsfeestje gehad. Morgen de pakken maken, en verder afscheid nemen van vrienden en Leuven. En dan ben je er klaar voor. (maandagavond nog wel afsluiten met een echte Belgische Friet van het frietkot)

En verder kunnen we u enkel 6 onvergetelijke maanden wensen.

En nu wat Papa-praat "doe geen zaken die ik ook niet zou doen"

Een fiere papa

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!