karlieninkameroen.reismee.nl

Aangekomen!

Mijn laatste avond in Leuven was super!Niet echt geslapen voor ik naar de luchthaven vertrok. Ik werd uitgezwaaid door mama, papa, Lotte en tante Kristel en co! Super leuk dat ze erbij waren, met de nodige traantjes uiteraard... Jammer dat Marie ziek was, super veel beterschap he meis! Elise en ik waren in al onze emoties al naar de verkeerde gate gewandeld en hadden niet door dat de douanier ons probeerde duidelijk te maken dat we verkeerd zaten. Uiteindelijk toch op tijd onze vlucht gehaald en met een half uur vertraging vertrokken naar Zurich. In Zurich slechts heel weinig tijd om over te stappen. Dus dat werd lopen! We konden uiteindelijk op ons gemak op het vliegtuig naar Douala stappen. Heerlijk genoten van wat films en eindelijk wat kunnen bijslapen. Voor we het wisten kwamen we al aan in Douala. Eerste indruk: heet, heter, heetst! Temperaturen een beetje vergelijkbaar met Senegal, zo'n 30graden. In de luchthaven ging alles vrij vlot. Iemand stond ons op te wachten en onze bagage kwam allemaal goed aan. De douane deed niet zo vervelend. We werden met al onze koffers in auto's gepropt en naar ons guesthouse gebracht. Heerlijk genoten van een drankje aan het zwembad en dan gaan slapen. Deze ochtend een lekker ontbijt gekregen en straks trekken we de stad in! Dan zal ik ook een simkaart kopen en kan ik mijn gsm terug gebruiken. Momenteel werkt die niet met mijn Belgische kaart. Ik stuur jullie snel mijn Kameroense nummer!

Hete kussen uit Douala!

Reacties

Reacties

Marie

Heey Karlien, ik ben beter ;) we hebben geprobeerd met je te skypen maar je nam niet op.. Als je een nieuw nummer hebt kan je ons sms'en als je op skype kan! Echt super leuk dat het daar zo warm is, zeker als je kan relaxen aan een zwembad :D ! Succes morgen op de busrit van 8u ;)

Kusjes van mama, papa, Lotte, Prada & meis

Riet

Super jaloers !!!! :-)

Geniet van het warme weer (stuur wat zon/ warmte naar ons kleine belgelandje alsjewilt !! ;-)

Goed te horen dat alles goed is verlopen en daje al hebt kunnen relaxen aan het zwembad... zal wel deugd gedaan hebben :-D

laat maar weten hoe het stadsleven er daar aan toe gaat wnr je terug bent !

Geniet er nog van !!!!!!!!!!!! x x x

Dory

Karlientje! Ik ben blij dat je zo'n vlotte reis hebt gehad en dat de eerste indruk zo positief is. Geniet ervan en blog maar veel, want ik verlang naar meer! Dikke kus

Tante Kristel

Hey Karlientje, leuk van al iets van je te horen uit Kameroen. Was zo blij van je nog eventjes gezien te hebben op de luchthaven ! Nog een goede verdere reis (met wat ruimte op de bus hopelijk) en veel krachten voor het gesleur met de koffers !! Groetjes van Jo, Simon en Kobe en mij natuurlijk X

Hanne en Vincent

Hey Karlientje!
We zijn blij dat we iets van je horen. Geniet maar van het zwembad, het warme weer en het Afrikaanse leven. :-) Hopelijk valt je busreis en je gastgezin heel goed mee.
We denken aan jou, en vooral aan je warme weer :-)
Dikke zoen van de 2 jaloerse!
Vincent en Hanne
xxxx
xxx

Katrien

Spannnnnneeeend!
Ik heb al veel mentaal met u meegereisd :-) Ge zijt vertrokken, voor echt!
Ik ben superbenieuwd naar de volgende verhalen!

Groetjes uit Polen!

Belliee..

Hoi Sjatiie

fijn dat alles goed verloopt en nog eens een heel goei vakantie gewenst e.. Ik sloop de muren in men huisje ondertussen .. :) dikke zoenen!! denk aan je! XX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!