karlieninkameroen.reismee.nl

Klaar voor het Kameroens avontuur?

Welkom op mijn stukje Kameroen in België!

Met deze reisblog hoop ik jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen.

Van november tot april zal ik in het kader van mijn opleiding (BaNaBa Internationale Samenwerking Noord-Zuid) les geven en wonen in Kameroen.
Samen met Elise, mijn duopartner, ga ik naar het dorpje Shisong. Ik zal er lesgeven, maar ik heb helemaal nog geen idee wat dit precies zal inhouden! We logeren samen bij een gastgezin.

Hopelijk lukt het mij om regelmatig iets van me te laten weten via deze blog... en... hebben jullie zin om mijn avonturen te volgen!

Reacties

Reacties

mama

oeeee spannend. Ik kijk al uit naar je verhalen maar eerst moet je nog vertrekken en dat is voor mij ZEER spannend.
Groetjes,
Mama.

Jasper

Ik zal je ook volgen! Veel succes ginder ;)

Dorien Njini Girl

Hey Karlien!

Ik kijk echt enorm hard uit naar je verhalen en stiekem hoop ik nog dat je in Njinikom zult belanden. Dan kan je me vertellen over de mensen daar.

Ik wens je heel veel geluk en geniet gewoon elke dag van die prachtige 6 maanden die je daar zult beleven.

Dikke kus!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!